czwartek, 17 kwietnia 2014

Pocztówki z Tajwanu, Chin, Niemiec oraz chocolate TAG z Japonii

Hej!
Z dnia na dzień znajduję w skrzynce coraz więcej pocztówek i listów, co mnie bardzo cieszy :) Dzisiaj niestety stuknął mi też drugi expiried do Chin :( Spróbuję wysłać pocztówki jeszcze raz, może się po drodze straciły :(

Pierwsza pocztówka jest moim faworytem. Pandy są jednym z moich ulubionych motywów, a szczególnie wtedy, gdy są tak urocze jak na poniższej pocztówce :) Dostałam również miłą wiadomość przetłumaczoną na język Chiński.



Druga, którą dostałam z Tajlandia jest nie gorsza. Jest to moja pierwsza pocztówka z tego kraju. Patrząc na zdjęcie myślałam bardziej, że są to okolice Karaibów, ale z moim pojęciem o świecie przed odkryciem postcrossingu było źle :D Jest to jednak miejscowość Krabi w południowej Tajlandii, a dokładniej w Phi Phi Islands. O tak, tam to bym chciała być!



Ostatnia pocztówka dotarła do mnie z Niemiec. Przedstawia ona Munich, o którym mieszkańcy mówią jako o "sercu Europy".







Ostatnio pisałam o tagach. Okazało się, że część paczek zaginęła w akcji :( Głupia sprawa, tym bardziej jak ktoś się postara, a tu się okazuje, że przesyłka nie dotarła. We wszystkich tagach, które ja wysłałam taka sytuacja zdarzyła mi się tylko raz (i oby się więcej nie powtórzyła).

Na koniec chciałam więc pokazać Wam chocolate tag z resendu od Satoko z Japonii. Paczka dotarła do mnie w tamten piątek, akurat wtedy, gdy miałam wychodzić na kurs japońskiego, więc zabrałam truskawkowego Kit Kata ze sobą. Ja nie jestem fanką aż tak słodkich rzeczy, ale reszcie smakowało :D




10 komentarzy:

  1. Ja wzięłam na próbę udział w jednym tagu na oficjalnym, był to "1 letter + 1 page of magazine + 1 supprise". Przygotowałam i wysłałam list, dotarł do Chin, adresatka nawet napisała mi u2u, żebym się spodziewała listu od niej :) Niestety, osoba z Ukrainy, która mnie tagnęła nic do mnie nie wysłała, po miesiącu napisałam u2u z zapytaniem, bo być może przesyłka gdzieś zaginęła, niestety nie raczyła odpisać a wiadomość odczytała. Pierwszy raz zraził mnie do tagów na oficjalnym ;-( a szkoda, bo fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszustów na tagowym forum jest niestety cała masa :( Stąd te wszystkie dopiski w postach i w sygnaturach "please, tag me only if you're really going to send me something". Dlatego strasznie się ucieszyłam, że są ludzie, którzy są gotowi wysłać coś ponownie i drugi raz zainwestować pieniądze i czas.
      Zawsze łatwiej jest niektórym napisać (o ile w ogóle taką wiadomość wyślą) że to poczta nawaliła, że paczka się straciła, że to MY oszukujemy i chcemy więcej rzeczy zamiast naprawdę coś wysłać. Nikt ich sprawdzić nie może, więc to idealna sposób na oszukanie kogoś i zyskanie darmowych rzeczy z innych państw.

      Usuń
  2. Świetne przesyłki ! Sama chciałabym wziąć udział w kilku tagach, ale nie bardzo wiem, na czym to polega :(

    OdpowiedzUsuń
  3. To nic prostszego! :) Wystarczy mieć konto na oficjalnym forum postcrossingu i wejść tutaj: http://forum.postcrossing.com/forumdisplay.php?fid=67 . Możesz wybrać, czy chcesz wziąć udział w tagu pocztówkowym czy też w tagu z innymi rzeczami. Wchodzisz na interesujący Cię wątek, po czym tagujesz osobę która ostatnia napisała post, dodajesz swój o treści "tag (nick osoby przed Tobą)". Piszesz do niej U2U, czyli wiadomość prywatną z prośbą o adres by wysłać do niej daną pocztówkę/rzecz, po czym czekasz, aż ktoś zataguje Ciebie w taki sam sposób :)

    Przepraszam, jeśli wytłumaczyłam zbyt chaotycznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie wydaje się proste :D W takim razie będę musiała spróbować ! Dzięki :)

      Usuń
    2. Bo takie jest :D Najgorzej zacząć, sama ogarniałam to forum na długi czas przed zatagowaniem pierwszej osoby. Powodzenia w wymianach! :)

      Usuń
  4. Brałam udział tylko w pocztówkowych tagach na oficjalnym forum, ale gdy tylko pieniążki pozwolą, to zapewne i ja spróbuję wziąc udział w innym tagu :)
    Na szczęściejeśli chodzi o tagi, to nigdy nie zostałam oszukana i mam nadzieję, że nigdy nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja natomiast nie brałam jeszcze udziału w pocztówkowych tagach, ale myślę, że niedługo zacznę :P
      I życzę Ci tego, by nikt Cię nie oszukał :)

      Usuń
  5. Mniam truskawkowy kit kat najlepszy *o*
    Aż przypomniało mi się, że muszę odpisać penpalowi z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo silny zapach :D Za to uwielbiam słodycze z Japonii. Ale niestety truskawkowy Kit Kat jest jak dla mnie za słodki :(

      Usuń