czwartek, 24 kwietnia 2014

List z Chin i pocztówki 3D

Hej!
Pierwsze 2 części egzaminu mam już za sobą. Na długo ich nie zapomnę, szczególnie przez wczorajsze pytanie o urnę, czyli nowy hit internetu :P Co jak co, ale kiedy pisze się taki egzamin pytania tego typu powodują uśmiech na twarzy :)
Zadowolona ze swoich wyników sprawdziłam skrzynkę, w której znalazłam parę zaległych kartek świątecznych, oraz list od Ruiyu z Chin. Z ciekawością odpakowałam i znalazłam tam same wspaniałości. Jestem już zakochana w naklejkach-znaczkach ♥ Ruiyu ma również egzaminy, więc możemy się wzajemnie wspierać. I przy okazji dowiedzieć się o systemie szkolnictwa, jakie panuje w Chinach a to przyznaję, że mnie zaciekawiło.


Zamknięto mój jedyny sklepik z pocztówami, który uwielbiałam :( Będę musiała się chyba przerzucić na zakupy internetowe. Krążąc po uliczkach Katowic natrafiłam na mały sklepik typu "wszystko za 2 złote", który okazał się skarbnicą, jeśli chodzi o prezenty dla penpalsów. Znalazłam również takie oto pocztówki w 3D :D Wzięłam na próbę 4. Wzorów było całe mnóstwo! Od kotów po Mona Lisę da Vinciego. Coś czuję, że będę tam często wracać.




11 komentarzy:

  1. Jakie fajne prezenty! Mnie niestety czekają egzaminy za 2 lata :c Powodzenia jutro na angielskim! Muszę się u mnie wybrać do podobnego sklepiku, bo już od jakiegoś czasu mnie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa lata to kupa czasu :D Zdążysz się jeszcze porządnie przygotować :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Cudowne te prezenty z Chin ! Mnie już za dwa tygodnie czeka matura, więc wiem co czujesz. Ja już od kilku tygodni się stresuje. Powodzenia na ang :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postcrossing ma w moich wynikach z angielskiego swoje zasługi, w sumie dzięki niemu w końcu porządnie nauczyłam się tego języka :D
      Tobie również życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Sporo tych listów dostajesz ;-)
    Ja na razie czekam na swoje pierwsze z Finlandii i Hong Kong ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie narzekam :D Ostatnio znalazłam w końcu czas, by odpisać na wszystkie listy.
      Zazdroszczę penpalki z Finlandii, ja cały czas poszukuję jakiejś miłej osóbki z tego kraju :P

      Usuń
  4. You wrote on my blog that you liked my diddl paper, whell... send me your adress lola_penders@hotmail.com and I'll send you some :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail sent :) It's nice to hear from you, thank you for message!

      Usuń
  5. Cudna zawartość listu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe, ciekawe :)
    kiedyś, dawno temu przed przebudową dworca w Katowicach był sklep z pocztówkami właśnie w przejściu podziemnym pkp

    a gdzie ten sklep z pocztówkami? bardzo ciekawam :)

    Proszę o e-mail z adresem :) wygrałaś zakładki z muminkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń