wtorek, 1 kwietnia 2014

Bajki z dzieciństwa...

Hej!
Nie miałam okazji pokazać Wam kartki, wygranej u http://pasjonujacy-swiat.blogspot.com/ . To moja druga wygrana w jakimkolwiek internetowym konkursie, i zarazem druga wygrana u tego samego bloga - to się nazywa mieć naprawdę dużo szczęścia, dziękuję! :)

Konkurs tematyką obejmował bajki z dzieciństwa. Dostałam piękną kartkę z Reksiem, który jako przedstawiciel jednej z nich jest zarazem jednym z moich faworytów. Reksio powstał już prawie pół wieku temu, stworzony przez Lechosława Marszałka w Studiu Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej, sprawiał, że moje dzieciństwo było jeszcze lepsze :)

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że kartka się spodobała, rzeczywiście poszczęściło Ci się w moich konkursach, życzę powodzenia w kolejnych jeśli bedziesz brała udział :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję :-) I oczywiście, będę brała udział w każdym konkursie organizowanym przez Ciebie, może los po raz kolejny okaże się dla mnie przychylny :D

      Usuń